Rax.bg обслужва клиентите си с екипи базирани в София и Пловдив. Работим 24/7, за да отговаряме възможно най-бързо и да Ви предоставяме качествена техническа поддръжка.

 

Пловдив - Център за обслужване на клиенти

 

В Пловдив е базиран екипа ни за обслужване на клиенти и администрация на услугите.

 

София - Център за управление на операциите

 

В София се намира екипът ни за управление на центъра за данни, мрежата ни и техниците, които обслужват физически инсфраструктурата и сървърите ни 24/7/365.

 

Най-добрите практики за обслужване на клиенти

 

Най-добрият начин за вас да управлявате услугите си и да получавате техническа поддръжка е да влезете в Профила си и да ни изпратите съобщение (Support Ticket). Съобщенията остават като архив по теми и позволяват на Вас и на нашия екип да проследяваме техническите въпроси свързани с услугите, които използвате. Съобщенията помагат на Rax.bg да подобрява начина на обслужване и услугите, които Ви предоставя. Моля коресподирайте с нас чрез съобщения. Ако въпросът, по който Ви е необходима нашата реакция е спешен, обадете ни се на 02 489 10 70 след като опишете ситуацията или техническия проблем в съобщение.

 

Ако не сте клиент на Rax.bg и имате въпроси за хостинг услугите ни, моля свържете се с Нови клиенти.

 

Моля бъдете вежливи и любезни при комуникацията с екипа на Rax.bg. Ние харесваме работата си, уважаваме клиентите си и се стараем да помагаме на всеки, който има нужда от техническа поддръжка.